Blog poświęcony mojemu ulubionemu zespołowi-One Direction!!!
RSS
wtorek, 27 marca 2012

Siema! Dzisiaj cały wpis poświęcony mojemu naj, naj !!!!!!! Zaczynamy!

Zayn Javadd Malik- ur.12 stycznia 1993 roku w Wielkiej Brytanii. Jest uczniem Tong High School. Ma pakistańskie pochodzenie. A teraz parę ciekawostek ;****

*Jest Muzułmaninem!

*Został wywalony ze szkoły!

*Ulubiony kolor-niebieski !

*Imię Zayn po Arabsku-piękny (zgadzam się)!

*Jego ulu książka to Harry Potter ;* !

*Nie mógłby żyć bez...kurczaka!

:) I jak, podoba się? No i jeszcze oczywiście fotki!

!

!

!

!

!

Ale piękny!!!! ;*****

Ok, już kończę xD A następna notka o...Louisie!!!! Tak, to coś dla Wiki ;*

Pozdro dla wikatoja, james333, olawikasylwia, fankasims, monikasnumer1, lalunia79, selenka333 i całej reszty !!!

Aluś. <3 1D

Tagi: Zayn Malik
19:07, szalonaa6
Link Komentarze (3) »
piątek, 23 marca 2012

Eloo!!! Dzisiaj coś tak ogólnie o One Direction ;) Jakby ktoś nie wiedział :)

One Direction- brytyjsko-irlandzki zespół w którego skład wchodzą- Zayn Malik, Louis Tomlinson, Liam Payne, Harry Styles oraz Niall Horan. Grupa powstała w programie x-factor, gdzie zajęli 3 miejsce. Obecnie są znani prawie na całym świecie!

Ich debiutancki album Up All Night ukazał się 21 listopada 2011 roku. Znajdują się tam takie kawałki jak What Makes You Beautiful czy One Thing. Płyta świetna, polecam!!!! Oki, teraz parę fociek każdego z osobna <3

Zayn Malik <3

;*

Louis Tomlinson <3

;*

Liam Payne <3

;*

Harry Styles <3

;*

Niall Horan <3

;*

Super, nie? <3

Oki, na dzisiaj to tyle, do juterka!!!

Aluś. ;D


czwartek, 22 marca 2012

Siemka!!!! Nazywam się Ala i to właśnie mój blog, w całości poświęcony mojemu ukochanemu zespołowi- One Direction! Jestem ich wielką fanką, dlatego założyłam tego bloga :) Jeżeli chcecie nieco więcej informacji o mnie zapraszam na mojego 2 bloga- www.blogalice6.blox.pl :)

Na dzisiaj to tyle, ale już za niedługo wszystko o One Direction!!!!! Pozdrawiam ich równie wielkie fanki a mianowicie: Olawikasylwia, Wikatoja, Lalunia79 (Wika), Magda P. oraz innych ;P Zachęcam do czytania!!!!

Aluś. <3 ;D

! Czyż nie są słodcy??!! <3

17:55, szalonaa6
Link Komentarze (5) »